piątek, 16 stycznia 2015

memories are forever

Podobno nic nie jest wieczne, a jednak? Wspomnienia są wieczne. 
Często jest tak, że rzeczy miłe, wspaniałe, wyjątkowe, które nas spotkały, chcemy zachować na stałe w naszej pamięci. Chcemy wciąż je wspominać, odtwarzać w myślach. Otrzymanie wymarzonego prezentu urodzinowego, super ocena w szkole, spotkanie idola, tańczenie wolnego z chłopakiem na dyskotece, wspaniałe wakacje, wycieczka szkolna.. Między innymi takie rzeczy chce się pamiętać. Często wieczorami, gdy leżę w łóżku i próbuję zasnąć, odtwarzam w głowie daną sytuację i przypominam sobie, jaka wtedy byłam szczęśliwa. Wspomnienia są ważne, to one wszystko budują. Oczywiste jest to, że każdy ma zakodowane w sobie słabe momenty. Chwile słabości, gorsze dni, porzucenie, smutek, łzy, problemy w szkole czy w domu. Niestety często jest tak, że chwile, które pragniemy wyrzucić, zapomnieć o nich, to one utkwiły w naszej pamięci najbardziej. Co z tym zrobić? Przestań rozpamiętywać złe momenty, starać się nie myśleć o gorszych dniach, robić wszystko, by każdy dzień był dobry. Wiem, że nie jest to łatwe. Ostatnio sama miewam gorsze dni. Ale nie myślę o tym. Staram się nie przejmować tym i robić to, co zawsze. Musimy pamiętać, że po każdej burzy wychodzi słońce i że nawet się nie obejrzymy, a spotka nas coś miłego. Róbmy tak, by w naszej pamięci było jak najwięcej pozytywnych momentów, do których z chęcią będziemy sięgać. Nawet, jeśli dopadnie nas ten gorszy dzień, starajmy się znaleźć plusy! Sami pracujemy na nasze wspomnienia, zadbajmy o to, by były jak najlepsze! :) 




A jakie wspomnienia przeważają w Waszej pamięci? 

11 komentarzy:

  1. Wspomnienia, to jest to czego nie zabierze nam nikt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. FAJNE ZDJĘCIA
    http://topgala.blogspot.com/2015/01/school-probny-egzamin-gimnazjalny-stres.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    Niestety moja pamięć jest taka, że zawsze zapamiętuje te najgorsze momenty...
    śliczne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie przeważają te pozytywne wspomnienia, nie mam siły na pamiętanie tych złych zdarzeń :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    PS: baardzo podoba mi się design bloga !
    Pozdrawiam :*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś, tez kochamy piłkę hahahahaha!
    Fajny design bloga jeżeli chciałabyś coś zmienić pis z do nas :))


    http://jugii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś naprawdę bardzo ładna :3
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Buźka ;*
    http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na zawsze zapamiętam wakacje 2014, na obozie w Grecji. Poznanie nowych ludzi, ich kultury i codziennego życia było czymś wspaniałym. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się to powtórzyć :)

    http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam masę dobrych wspomnień, a gdy je sobie przypominam to śmieję się sama do siebie, ale są też złe wspomnienia, które chciałoby się wymazać z pamięci..
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi dear,
    Your blog is so pretty. Now, I'm your new follower. I would be glad if you could follow me back.
    Btw, great sweater.
    Have a beautiful Sunday.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam wspominać swoje dzieciństwo :) Piękne zdjęcia!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fabulous post! Happy Monday dear. :D

    I follow you on GFC, I hope you can follow me if you havent yet. Thanks!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Like On Facebook
    Follow On Bloglovin

    OdpowiedzUsuń