wtorek, 13 stycznia 2015

Where is the snow?

Cześć kochani! Witam Was w drugim poście i dziękuję za ponad 200 wyświetleń, mam nadzieję, że będzie ich ciągle coraz to więcej :)
Jak mój tytuł posta, 'gdzie jest śnieg?', no właśnie, gdzie jest ten śnieg?! Mamy połowę stycznia, a dziś, przynajmniej u mnie, w województwie lubuskim, no dokładniej na granicy lubuskiego i dolnośląskiego, pogoda przypominała wiosnę! Piękne, bezchmurne niebo, słońce świeciło przez cały dzień, rażąc w oczy, nawet dało się słyszeć śpiew ptaków. Jest zima, teraz, gdy pora na mróz i śnieg, tego śniegu wcale nie ma. Mam nadzieję, że niebawem spadnie, bo kiedy cieszyć się z prawdziwej zimy, jak nie teraz?
A u Was jaka jest pogoda? 

Jeśli mowa o zimie i śniegu, to chcę się pochwalić, że już za 3 dni zaczynam ferie! Wspomniałam, że mieszkam na granicy dwóch województw, mianowicie, mieszkam w lubuskim, a moja szkoła, do której dojeżdżam szkolnym autobusem, znajduje się w dolnośląskim. Tak więc za kilka dni znów zacznie się lenistwo, chodzenie późno spać i spanie do południa. Będzie spała u mnie Karolina, a także pewnie ja u niej, mamy również w planach zakupy i kino. A uwaga, w drugim tygodniu moich ferii, jadę na obóz z Dawidem Kwiatkowskim! Obóz odbędzie się w Kazimierzu Dolnym, będzie cudownie, nie mogę się już doczekać. W końcu będę mogła przytulić Dawida, porozmawiać z nim, wziąć autografy, a także zrobić sobie z nim zdjęcie. Pamiętam, jak odliczałam dni do obozu i było ich ponad 160, a teraz? Zostało ich 12, ten czas tak szybko leci!

Dzisiejszy post jest po części znów typu 'co u mnie', Kolejny post napiszę tematyczny, z przemyśleniami. Może napiszcie w komentarzu, o czym chcielibyście przeczytać :) Mam nadzieję, że blog będzie się rozwijał, a wyświetlenia przybywały! No cóż, początki zawsze są ciężkie.. Widzimy się w kolejnym poście! ♥






Powyższe zdjęcia były robione końcem października, oraz wypad był spontaniczny, dlatego mam na sobie bluzę z kolekcji Dawida Kwiatkowskiego. 

5 komentarzy:

  1. Pozdrów ode mnie Grubego ! ♥
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie także pogoda wcale nie przypomina tego, że jest prawie połowa stycznia. U mnie za oknem zielona trawa wszędzie..
    Zdjęcia świetne!
    Zapowiadasz się świetną bloggerką, dlatego zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji u mnie na blogu: klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zero śniegu za to 7 stopni ;__;
    zazdroszczę! Ja zaczynam ferie dopiero za 2 tygodnie :((
    śliczna jesteś *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń